שיטת ריפוי אלטרנטיבית

שיטת ריפוי אלטרנטיבית

שיטת ריפוי אלטרנטיבית כבר מזמן הפכה למבוקשת בקרב מבוגרים רבים במדינת ישראל, כידוע שיטות הטיפול האלטרנטיביות או הטבעיות מסייעות לריפוי מחלות ללא תרופות אשר לעיתים קרובות גורמות לתופעות לוואי לא רצויות.

לעיתים קרובות כדי לרפא מחלות בגוף האדם, ניתן לטפל באמצעות מרכיבים טבעיים ולא כימיים. שיטות הריפוי הטבעיות הקיימות הן: דיקור סיני, צמחי מרפא, עיסוי, שיאצו, נטורופתיה, רפלקסולוגיה, מדיטציה, יוגה, טאי צ'י, ריפוי רוחני נפשי, הומאופתיה, טיפול תזונתי, ועוד.

לעיתים רבות נרצה לאפשר גם טיפול בחרדות ללא תרופות.

אלו יכולים להיות מצבים שונים בחיים , כמו לדוגמא טיפול במשבר בזוגיות.

כל אלה הם שיטות נפוצות וטבעיות לטיפול במחלות בצורה טבעית במדינת ישראל. שיטות אלה מתמקדות ביצירת זרימה של אנרגיות בצורה טבעית ושלמה בגוף האדם. זאת כדי שלא יהיו חסמים של אנרגיה בגוף האדם אשר מחוללים את המחלות השונות.

כמו כן, טיפולים העוסקים בגוף ונפש כאחד עוסקים בחיזוק החיבור בין הנפש לבין הגוף. אם הנפש תהיה בריאה אז גם במרבית המקרים גם הגוף יהיה בריא. חשוב להבין כי למצב הנפש יש השפעה ישירה עבור בריאות הגוף.

מצב הנפשי והמצב הגופני צריכים לתפקד בצורה הרמונית ושלמה על מנת ליצור את האיזון האידאלי ביניהם. כמו כן, ישנם שיטות טיפול אישיים או שיטות טיפול קבוצתיים. חשוב מאוד תחילה להבין מהי הסיבה העיקרית אשר גרמה למחלה.

לאחר שמגלים את הסיבה, המטפל מתאים את הטיפול האלטרנטיבי אשר מתאים ביותר עבור הלקוח. ההמלצה הכללית היא להיעזר באנשי מקצוע באבחון המחלה והתסמינים שלה, ובהתאם להתאים שיטות ריפוי טבעיות בהתאם לצרכים ולרצונות של הלקוחות.

תנו הזדמנות לעצמכם לטפל במחלות בצורה טבעית, מקסימום תצליחו ולא יהיו לכם תופעות לוואי לא רצויות. הטיפול הטבעי לרוב לא מזיק אלא רק יכול לתרום עבור ריפוי המחלה.

שיטות טיפול אלטרנטיביות

שיטת טיפול אלטרנטיבית רק עם יוני בקלו

יוני בקלו מטפלת במגוון מצבים נפשים באמצעות שיטת טיפול אלטרנטיבית טבעית ויעילה.

יוני בקלו מטפלת מספר רב של שנים במגוון מצבים ותוכל להתאים בצורה הטובה ביותר את הטיפול והכללים המתאימים לשיפור המצב הנפשי בצורה טבעית. צרו קשר עוד היום עם יוני בקלו לשם קבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ והתאמת טיפול מתאים.

נגישות