טיפול במשבר בזוגיות

משבר זוגיות

משבר בזוגיות כשמו כן הוא, משבר בין שני בני זוג אשר מתרחש בפרקי זמן שונים מידי יום. כידוע, מידי יום מתמודדים עם מצבים וסיטואציות שונות כאשר גרים יחד. לכן נוצר צורך עבור טיפול במשבר בזוגיות.

כאשר שני אנשים שונים גרים ביחד, ישנם ויכוחים, ריבם או משברים. זאת מהסיבה העיקרית שלכל אדם יש דעות והרגלים שונים עוד מתקופת הילדות אשר הם הסיבה להתנהגות שלו כיום.

כידוע, הרגלים הם פעולות אשר קשה לשנות, וצריך לעשות עבודה עצמית גדולה על מנת לשנות הרגלים.

כאשר גרים ביחד חווים ויכוחים על דברים קטנים ודברים גדולים. בין אם מדובר בהרגלים ספציפיים אשר מרגיזים את הבן הזוג, ובן אם מדובר בוויכוחים על דברים אשר מתרחשים בחיי היום יום.

לבני האדם יש נטייה שהאדם הקרוב להם יתנהג  בדומה להרגלים שלהם עצמם. אבל בפועל דבר זה לא אפשרי כי בני האדם שונים מאוד.

לכן, חשוב לטפח ולהשקות את הזוגיות כל יום מחדש, ולהיות פתוחים עם בן הזוג על כמה שיותר נושאים. חשוב שתהיה שקיפות מלאה בזוגיות על מנת לא להיכנס לריבים וויכוחים מיותרים אשר גורמים למשבר בזוגיות. משבר בזוגיות הוא דבר נפוץ מאוד אשר קורה כמעט לכל זוג.

אין זוג שלא מתווכח או רב ריבים. אבל המטרה העיקרית היא להתגבר על ריבים ביחד, ליצור פתיחות, שיתוף וכנות בין שני בני הזוג, כל יום מחדש.

בני זוג צריכים להכיר את תכונות האופי של בן הזוג, ולאפשר לו לצמוח.

חשוב מאוד לפעול עבור שיפור ביטחון עצמי בזוגיות.

ברגע ששני בני הזוג יצמחו בזוגיות, הזוגיות תהיה בריאה ומאושרת ותחזיק מעמד לאורך זמן. יציבות בזוגיות היא שם המשחק. חשוב לשמור על זוגיות יציבה ובריאה, עם פתיחות ושקיפות, כנות ואמינות בין שני בני הזוג כל יום מחדש.

טיפול במשבר בזוגיות

יוני בקלו מטפלת רגשית מעבירה טיפולים אישיים, הרצאות וסדנאות על מנת לטפל במשברים בזוגיות.

כמו כן, יוני בקלו מטפלת בבעיות פיזיות, בעיות רגשיות, ובמגוון תחומים רבים ואחרים. אשמח לתת מענה עבור טיפול במשבר בזוגיות.

הטיפול מתבצע באמצעות טיפולים אפקטיביים לריפוי ושמחה, טיפולים להשגת מטרות בחיים והתפתחות אישית וזוגית. צרו קשר עוד היום עם יוני בקלו לבירור פרטים נוספים וקביעת תור לטיפול אישי רגשי.

 

 

נגישות