שיפור ביטחון עצמי בזוגיות

שיפור ביטחון עצמי בזוגיות

שיפור ביטחון עצמי בזוגיות היא שאיפה שכמעט כל בן זוג מצפה אליה ומשתוקק להרגיש אותה בצורה אמיתית וטובה.

כידוע, בזוגיות חווים מצבים וסיטואציות מורכבות ולא רק פשוטות, והרבה פעמים בני הזוג מתנהלים בצורה לא טובה במיוחד.

כל המצבים והסיטואציות בחיי היום יום בונים את הקשר הזוגי ומלמדים אחד את השני סבלנות וסובלנות מהי.

למעשה, כדאי שנרגיש ביטחון עצמי בזוגיות, ייקח הרבה זמן. בטחון עצמי בזוגיות זה דבר שנבנה לאורך זמן ולא בזמן קצר. חשוב ליצור תקשורת ושיחה משותפת בריאה, עם הקשבה, סבלנות וסובלנות לקבל את השונה.

כמו כן חשוב לתת לבן זוג השני להביע את דעתו ולקבל את דעתם אם היא שונה משלך.

חשוב לציין כי חשוב להראות התעניינות בצורה עקבית בבן הזוג השני, על מנת לשמור על שיחה שקופה ויעילה ללא ריבים מיותרים. כמו כן, כדי להביא לשיפור בביטחון עצמי בזוגיות מומלץ להגיד דברים חיוביים אחד לשני ולפרגן.

לשמוע פירגונים תמיד עושה טוב להרגשה העצמית ולביטחון העצמי של כל אחד מבני הזוג. חשוב מאוד גם לתת פירגון לצד השני וכמובן גם לקבל פירגון מהצד השני. פירגון תורם רבות לתחושת הבטחון העצמי בזוגיות.

כי בסופו של דבר כולנו אנשים ולא רובוטים, אשר אוהבים לשמוע מחמאות על עצמנו- זה תורם רבות לתחושת הבטחון העצמי שלנו.

כמו כן, כנות היא אחד מהערכים אשר שומרים על להבת נר הזוגיות דלוקה. כאשר בני הזוג מעריכים אחד את השני ושומרים על כנות מצד שני הצדדים בזוגיות, יש סיכוי שהזוגיות תפרח ותצמח. זוגיות היא כמו צמחיה אשר צריך להשקות ולטפח כל יום מחדש.

שיפור ביטחון עצמי בזוגיות

העלאת ביטחון עצמי עוד היום- רק אצל טיפול אישי עם יוני בקלו

יוני בקלו מטפלת בזוגות רבים על מנת להביא שיפור ביטחון עצמי בזוגיות.

בנוסף לכך, יוני בקלו משתמשת בכלים מעשיים על מנת לטפל בבעיה מהשורש, וליצור איזון בין הנפש לבין הגוף. פנו לפרטים עבור טיפול במשבר בזוגיות.

יוני בקלו מעבירה סדנאות לשחרור מלחץ ומתחים מיותרים בחיים. כמו כן יוני בקלו המטפלת מעבירה מגוון רחב של טיפולים לריפוי הנפש מכל הלחצים והמתחים. צרו קשר עוד היום עם יוני בקלו לשם קבלת פרטים נוספים.

 

נגישות