שיפור ביטחון עצמי אצל ילדים

הצורך גדל עבור שיפור ביטחון עצמי אצל ילדים

שיפור ביטחון עצמי אצל ילדים הוא דבר מבוקש ביותר בקרב הורים רבים במדינת ישראל.

ילדים רבים גדלים ונוצר מצב כי לחלקם יש בטחון עצמי נמוך, דבר אשר פוגע באיכות חיי היום יום שלהם, ואולי יהיו לו גם השלכות על העתיד. למעשה, ידוע כי ילדים הם רגישים מאוד, וכל דבר קטן שאומרים לא במקום עלול לפגוע בהם ולהוריד להם את הבטחון.

ילדים עדיין לא הספיקו לבנות לעצמם בטחון עצמי חזק ועמיד כדי שיעמוד בביקורות מהסביבה מבלי שייפגע הבטחון העצמי.

הילדים לומדים לפתח ולחזק בטחון עצמי לאורך השנים.

אבל, מפאת העובדה שילדים הם פגיעים ובעלי חוסן נמוך בביטחון עצמי, זה עלול לפגוע בהם במיוחד בסיטואציות חברתיות בגן הילדים או בבית הספר. חשוב מאוד להיות בהשגחה מתמדת על הילדים, לעקוב אחרי הפעילויות שלהם, לעקוב אחרי השיחות שלהם וכיצד הם מדברים.

כלומר, לראות ולוודא שהילד עם בטחון עצמי סביר יחסית לגילו.

כמובן שכדאי ומומלץ להיעזר עם אנשי מקצוע בנושא שיפור בטחון העצמי או לבצע טיפולים אישיים לשיפור הבטחון העצמי אצל ילדים.

בטחון עצמי גבוה הוא המפתח לאושר, אהבה עצמית, והצלחה. למעשה בטחון עצמי הוא פרמטר כל כך חשוב מכיוון שהוא חיוני ומשפיע על תחומים רבים בחיים כמו למשל מציאת עבודה, מציאת זוגיות ועוד.

כמובן שחשוב לטפח את הבטחון העצמי של הילדים מידי יום ביומו, לפרגן לו על הצלחות, להראות אהבה ואכפתיות כלפי הילד, להציג מטרות אפשריות עבור הילד, להיות גאה בילד ולהראות לו את זה ועוד.

בשנים הראשונות של הילדים הם למעשה תמימים וסופגים את כל מה שרואים מסביב. הילדים בהתחלה הם למעשה כמו דף לבן חדש אשר מקבל מידע על ידי שמיעה וראייה מהסביבה ומהמתרחש בה.

שיפור ביטחון עצמי אצל ילדים – יוני בקלו בשיטה ייחודית ויעילה

יוני בקלו מטפלת ומתמחה בשיפור ביטחון עצמי אצל ילדים במגוון כלים ודרכים. כל זאת כמובן בהתאם לבקשות ולרצונות של הלקוח.

יוני בקלו הינה מטפלת אישית רגשית בעלת ניסיון רב שנים בתחום ותשמח להעניק טיפול השיפור הבטחון העצמי. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

 

נגישות