הצטרפו לרשימת התפוצה שלי ותתחילו להרגע

יוני בקלו – המחלצת מהלחץ

אנו חיים בעולם תחרותי ואינטנסיבי שיש בו אינספור גירויים. רוב האנשים כלל לא מודעים לכך שבמהלך חיי היום יום הם שרויים בלחץ, עד שהלחץ מכריע אותם! העומס היום יומי מדרבן אותנו לרוץ כמו נמלים ממשימה למטלה ולא מאפשר לנו לנוח לרגע כדי ליהנות מהפירות.

שלום שמי יוני בקלו המחלצת מהלחץ. אני תומכת באנשים המתמודדים עם מצבי לחץ שונים בחיים, מעניקה להם כלים להתמודדות והקלה, כשהלחץ זז הצידה קל יותר להבריא, להתפתח ולהתמקד במה שחשוב באמת בחיים!

מהלחץ ניתן להיחלץ בעזרת טיפול אישי, עבודה אישית בסדנה קבוצתית, תרגילים אישיים לשחרור מלחצים, מוזמנים להעמיק בקריאה באתר ולהיחשף לאסטרטגיות וכלים להתמודדות עם הלחץ.

מהר מאוד נלמד יחד להפוך את הלחץ לעוצמה מחוללת שינויים חיוביים בחיים ולהרגיש טוב.

יוני בקלו

 

הספרים שלי

פשוט להירגע

מחיר: 89 ש"ח

ספר לשיפור איכות החיים "פשוט להירגע"

מרגישים שהחיים שלכם מלחיצים אתכם? מרגישים תחושת מועקה? עומס ולחץ בחיים?
ספר זה עשוי לעזור לכם לחיות את החיים שתמיד חלמתם עליהם, לחיות ברוגע ושלווה שמשפרים את הבריאות ואת איכות החיים בכל הרבדים. בעזרת שיטות מעשיות אני אלמד אתכם איך להפוך את שגרת החיים לנעימה ורגועה ולשפר את האיכות של החיים שלכם והחיים של הסובבים אתכם.

אני מזמינה אתכם לרכוש את הספר ולתת לעצמכם כלים מעשיים לשיפור איכות החיים ברמה הרגשית.

ספר הילדים "גם אני פה"

הספר מלמד איך להתמודד עם לחצים ואתגרים נוספים של ילדים על ידי סיפור על ילד בשם עמית. הסיפור מלווה את עמית בתהליכים שונים ובהתמודדות עם קשיים יומיומיים לדוגמא: איחורים לכיתה, קימה בבוקר, הכנת שיעורים ועוד.
ייחודו של הספר שהוא כתוב כמחזה, הוא כתוב בחרוזים וקל לקריאה והוא מכיל תרגילים לילדים ולהורים עם שיטות להפגת המתחים.

אני מזמינה אתכם לרכוש את הספר ולתת לעצמכם ולילדיכם כלים מעשיים לשיפור איכות החיים ברמה הרגשית.
הספר גם יכול להיות מתנה נפלאה שמורים מביאים לתלמידים בחגים ובסיטואציות שונות כמו סוף שנה.

ספר הילדים "גם אני פה"

מחיר: 48 ש"ח

יש לכם שאלה? חייגו אלי למספר 0526192444

מה תמצאו פה?

מה אומרים עלי?

לא הכרתי את האייפק, אבל האמנתי ביוני. וראיתי שמדובר במכלול של טיפולים. יוני שילבה מספר שיטות לפי הצורך ולאחר שלוש פגישות שמתי לב שהעין שלא חדלה לדמוע משך שנים רבות הפסיקה לדמוע. מאז כ-3 שנים העין הפסיקה לדמוע. יוני, תודה לך מקרב לב. איריס

יוני היקרה, אין מילים לתאר ואין דף שיכול להכיל את תודתי על גודל הניסים והשינויים שקורים מיום ליום. הגעתי אליך ללא אנרגיות עצובה ומבובלת ואת ידעת לגעת בדברים ולטפל בפרט ואז כמו קסם הכל נפתח. את אעשה מדהימה היודעת לקרוא את המפה. אני אסירת תודה לך. תמר

רציתי להודות לך על הטיפול המיוחד! אני מרגישה הרבה אבל הרבה יותר טוב, שינית באופן פלאי את צורת המחשבה לצורת מחשבה חיובית, אני לא חשבתי שזה אפשרי לעשות דבר כזה בזמן כל כך קצר, קיבלתי ממך כלים חשובים ושימושיים להתמודדות עם המצב החדש שנוצר. אני מודה לך מכל הלב !! ויקי

נגישות