טיפול גוף ונפש

טיפול גוף ונפש הוא אחד מהדברים אשר כל אדם צריך לעשות אחת לתקופה מסוימת. כל אדם זקוק לזמן מנוחה עבור הגוף והנפש, הרחק מכל המעמסות הנפשיות והפיזיות בחיי היום יום. כידוע, בחיי היום יום אנו מתמודדים עם מצבי לחץ, עצבים, עייפות, עומס נפשי  ועוד. אנו מתמודדים עם מצבים אלה גם בזמן העבודה וגם בזמן עם המשפחה בבית. עם הזמן, העייפות מצטברת, העצבים והלחצים מצטברים, ובסופו של דבר משפיעים על הבריאות. כדאי ומומלץ לבצע פעולות על מנת לצאת ממצבי הלחץ והעומסים המצטברים עלינו. כל המעמסות הנפשיות בסופו של דבר משפיעות על הגוף הפיזי אשר מכיל ומכיל.

ככל שנרגיש שלווים ומדויקים בנפש שלנו, כך הגוף שלנו יהיה בריא יותר. למעשה, הגוף והנפש הם ישות אחת המורכבת משני מימדים ולכן יש להשקיע ולטפל בשני המימדים בצורה שווה ולא להזניח אף מימד. הגוף לא יכול להתקיים בלי הנפש והנפש לא יכולה להתקיים בלי הגוף. כלומר שני מימדים אלה קשורים אחד בשני. ישנם טיפולים אשר במסגרתם מבצעים תרגילים פיזיים על מנת לטפל בנפש וגם להפך. כמובן שכל מקרה לגופו ולכן כדאי ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע אשר ידעו לסייע בריפוי הגוף והנפש כאחד. יש לתת את הדעת לחוויות והרגלים אשר התרגלנו לבצע מידי יום יום על מנת לרפא את תחושות הלחצים והמתח אשר אנחנו חווים יום יום. חשוב לדעת לעצור לפעמים בחיי היום יום ולטפל בעצמנו, בנפש והגוף שלנו, כי מי ידאג לנו אם לא אנחנו.

טיפול רגשי משמעותי רק אצל יוני בקלו

יוני בקלו היא מטפלת רגשית המתמחה בהפגת מתחים ושחרור מלחץ. יוני בקלו עוזרת ותמכת לאנשים להתמודד עם מצבי לחץ ומתח במגוון כלים שונים ומעניינים להמשך שימוש גם לאחר מכן. כאשר לומדים להתמודד עם לחץ בצורה בריאה, אפשר להגיע לשלווה ורוגע נפשי. טיפול אישי עם יוני בקלו מאפשר לצאת מהלחץ הנפשי בצורה יעילה.

כמו כן, קיימים סדנאות קבוצתיות אשר גם בהם ניתן להפיג את המתחים והלחצים. צרו קשר עוד היום עם המטפלת יוני בקלו לקבלת פרטים נוספים.

 

נגישות