טיפול בחרדה ללא תרופות

טיפול בחרדות

טיפול בחרדות ללא תרופות הכרחי עבור אנשים אשר לוקים בחרדה. חרדה היא למעשה בעיה נפשית אשר באה לידי ביטוי בגוף.

כאשר הנפש מרגישה בפחד או סכנה כלשהי, חרדה מתגלית בדרכים וברמות שונות. חרדה יכולה להתבטא באמצעות דפיקות לב מהירות, רעידות, זעת יתר, סחרחורות ועוד.

כאשר הגוף מרגיש מאוים מסיבה כלשהי הוא מגיב באמצעות חרדה. כמו כן, גם פחד עלול לגרום לחרדה. תדירות החרדות משתנה מאדם לאדם ומשך התקף החרדה גם משתנה מאדם לאדם.

ישנם סוגים שונים של חרדות כמו למשל: חרדה חברתית, חרדה פשוטה, חרדה פוסט טראומטית, חרדת פאניקה, חרדה ספציפית ועוד. נשאף לבצע טיפול בחרדות ללא תרופות.

קיימים מספר גורמים להופעת החרדה. לרוב הגורמים הם נפשיים כתוצאה ממצבים אשר קרו בעבר אבל יש מקרים בהם החרדה נגרמת בגלל גורמים תורשתיים.

חשוב לטפל בחרדה כמה שיותר מוקדם ולא להדחיק את הטיפול בחרדה שכן הוא עלול להידרדר ברמת החומרה שלו. חשוב לציין כי קיים טיפול תרופתי וטיפול פסיכולוגי נפשי.

כידוע טיפול באמצעות תרופות עלול לגרום אחריו תופעות לוואי לא רצויות. לכן, אנשים רבים בודקים אופציות לטיפול טבעי ונפשי. כמו כן, ככל שנקדים תרופה למכה כך נוכל להגדיל את הסיכויים לטפל בחרדה בצורה המיטבית ביותר. כמובן שיש התקפי חרדה חד פעמיים אבל יש גם התקפי חרדה אשר חוזרים על עצמם.

לכן פעמים רבות נחפש שיטת ריפוי אלטרנטיבית וטיפול בחרדות ללא תרופות.

לחרדה יש השפעות על תחומים רבים בחיי האדם וגם עלולה להוביל לירידה באיכות החיים היום היומית.

התחומים בהם יש השפעה לחרדה על האדם הם: תחום העבודה, תחום הזוגיות, ועוד. אנשים הלוקים בחרדה לרוב יהיו עם מצב רוח ירוד, עצבות, מחשבות שליליות ועוד. חרדה עלולה לגרום בין השאר למחשבות אובדניות ולכן יש לטפל בחרדה כמה שיותר מהר וביעילות גדולה.

טיפול בחרדות ללא תרופות

טיפול בחרדות ללא תרופות- רק עם יוני בקלו

יוני בקלו הינה מטפלת רגשית המתמחה בטיפול בחרדות בפרט ובתחומים נוספים בכלל.

יוני בקלו בעלת ניסיון רב שנים בטיפול בנושאים בתחום הנפש. כמו כן, יוני בקל מעבירה הרצאות וסדנאות בתחומים מגוונים. י

וני בקלו מתאימה את הטיפול האידיאלי בהתאם לצרכים ולרצונות של הלקוח. צרו קשר עוד היום לשם קבלת פרטים נוספים.

נגישות